دانستنی های زعفران

انواع هدایای تبلیغاتی بر پایه زعفران کدام اند؟

shakhes

مقدمه

زعفران یکی از محبوب ترین ادویه ها در جهان شناخته می شود که به واسطه ی ارزشمند بودن آن بسیار مورد توجه می باشد. گنجاندن این ادویه در بین هدایای تبلیغاتی به منزله ی این است که شما ارزش و احترام خاصی برای آن فرد قائل بوده اید. این فرد می تواند یکی از مشتریان وفادار و خاص شما، یکی از شرکای تجاری و یا کارمندان شما باشند که قصد تقدیر و تشکر از آن ها را داشته اید. به هر حال استفاده از زعفران به عنوان هدایای تبلیغاتی می تواند وجهه و اعتبار شما را نزد افراد افزایش دهد. هدایای تبلیغاتی بر پایه زعفران در انواع مختلفی وجود دارند.

زعفران را می توان در اشکال مختلفی در قالب بسته بندی های هدیه به افراد اهدا نمود. بسته بندی زعفران در پکیج های متنوع توسط مجموعه ی زعفرانیه این امکان را به صاحبان کسب وکارها داده است تا باتوجه به سلیقه و میزان بودجه ای که قصد صرف آن را دارند، اقدام به انتخاب بهترین پکیج مناسب نمایند.

دمنوش زعفران

دمنوش زعفران یکی از محبوب ترین انواع دمنوش ها می باشد که سرشار از خاصیت های گوناگون است. این دمنوش ها در قالب بسته بندی هایی شکیل، جذاب و فانتزی می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند. کمتر کسی را می توان یافت که علاقه ای به عطر و طعم زعفران نداشته باشد. بسیاری از افراد در طول روز جهت تمدد اعصاب و یافتن آرامش از این دمنوش استفاده می کنند. دمنوش زعفران می تواند هدیه ای فانتزی، مقرون به صرفه و در عین حال ارزشمند باشد که به مشتریان ویژه ی خود اهدا می نمایید.

بسیاری از افراد در طول روز و در حین کار، از دمنوش زعفران استفاده می کنند. دمنوش زعفران به قدری خاصیت های مفید دارا می باشد که در مواردی خاصیت دارویی با خود به همراه دارد. بنابراین اگر می خواهید هدیه ای مناسب به کارمندان خود بدهید، دمنوش های فانتزی یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است.

پکیج زعفران رشته ای

شیوه ی صحیح استفاده از زعفران رشته ای عموما بدین صورت است که بایستی آن را در هاون کوبیده و به صورت پودر درآورید تا عطر و طعم بی نظیر آن را هرچه بهتر حس کنید. هرچند که رشته های زعفران به تنهایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از هدایای تبلیغاتی ویژه در مجموعه ی زعفرانیه پک مخمل زعفران به همراه هاون است که شما را برای استفاده از این هدیه ی جذاب و دوست داشتنی از هر وسیله ی جانبی بی نیاز کرده است.

در برخی از پکیج های تبلیغاتی این مجموعه یکی عدد قوری کوچک نیز لحاظ شده است که دارای طرح خاتم بوده و دم کردن زعفران در آن اصالت آن را به حد اعلا می رساند. دریافت پکیجی ارزشمند از زعفران در قالب بسته بندی وزین مخمل و ترمه قطعا نشانی از ارزش و احترام مشتری نزد صاحبان کسب و کار است.

نبات زعفران

یکی از محصولاتی که در کنار زعفران در قالب بسته بندی هدایای تبلیغاتی گنجانده می شود، نبات زعفرانی، هل و گل سرخ است که جذابیت بسته بندی های زعفران را به شدت بالا برده است. نبات زعفران با دارا بودن زعفران می تواند عطر و طعم این ادویه ی ارزشمند را وارد نوشیدنی های شما کرده و یادآور عطر و بوی زعفران اصیل ایرانی در شامه ی شما باشد. نبات زعفران عموما به شکل تک در هدایای تبلیغاتی لحاظ نمی شود بلکه در کنار زعفران و دمنوش های فانتزی قرار می گرد.

با این وجود نمی توان محبوبیت بی نظیر آن را در پیشگاه افراد نادیده گرفت. نبات های زعفرانی به ویژه اگر دارای درصد خلوص بیشتری از زعفران باشند می توانند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی جذاب و دوست داشتنی به شمار روند.

قیمت مقرون به صرفه خرید زعفران از زعفرانیه

ممکن است تصور کنید که خرید هدایای تبلیغاتی بر پایه زعفران می تواند هزینه ی هنگفتی را به دنبال داشته باشد و یا اصلا چرا باید هدایای تبلیغاتی بر پایه زعفران خرید در حالی که می توان برای خرید هدایای ارزان تر اقدام نمود؟ پیش از هر چیز توصیه می کنیم که سری به قیمت های هدایای تبلیغاتی فروشگاه زعفرانیه بزنید تا با دیدن قیمت های مقرون به صرفه ی آن شگفت زده شوید. پیکج های متنوع زعفران در فروشگاه زعفرانیه که در قالب بسته بندی هایی وزین تدارک دیده شده اند، همگی دارای قیمت هایی کاملا مناسب بوده و با ظاهری شکیل و درجه یک به صاحبان کسب و کارها جهت اهدا ارائه می شوند.

از طرفی اهدای زعفران به عنوان هدایای تبلیغاتی می تواند در مورد مشتریان خاص و یا شرکای تجاری شما صورت پذیرد. همچنین در نمایشگاه های بین المللی می توان این محصول جذاب را به عنوان پیشکش و هدایای تبلیغاتی به مدیران و سایر صاحبان کسب و کار اهدا نمود. این گونه مکان ها بهترین فرصت برای معرفی برند خود می باشد. بنابراین بایستی سعی در این داشته باشید تا بیشترین میزان تاثیرگذاری را روی مشتریان خاص داشته باشید. اهدای زعفران می تواند همان تاثیرگذاری شگرف را به دنبال داشته باشد.

نتیجه گیری

هدایای تبلیغاتی نمایانگر ارزشی می باشد که برای مشتریان خود قائل هستید. هرچه در تهیه و تدارک مجموعه های تبلیغاتی خود وقت و انرژی بیشتری صرف نمایید، مطمئنا مشتریان نیز متوجه این موضوع شده و نسبت به کسب و کار شما احساس مثبت تری خواهند داشت. زعفران یکی از اقلام ارزشمند است که استفاده ی آن در هدایای تبلیغاتی نه تنها جنبه ی خلاقیت و نوآوری بلکه جنبه ی ارزشمند بودن مشتی در پیشگاه شما را به دنبال خود دارد.

هدایای مختلفی بر پایه ی زعفران تهیه می شوند که بهترین انواع آن ها توسط مجموعه ی قدرتمند زعفرانیه به صاحبان کسب و کارها ارائه می شود. یکی از مزایای ویژه ی زعفران در هدایای تبلیغاتی استفاده ی قطعی از آن است چرا که مطمئنا هیچکس زعفران را دور نخواهد انداخت و این همواره یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کارهاست. اینکه هدایای تبلیغاتی آن ها مورد توجه قرار نگرفته و دور انداخته شوند. این موضوع به هیچ وجه در مورد زعفران این کالای ارزشمند صدق نخواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *