دانستنی های زعفران

خرید اینترنتی زعفران؟

shakhes

شما میتوانید با خرید اینترنتی زعفران از بین انواع مختلف زعفرانی که فروشگاه زعفرانیه ارائه می دهد، آن را درب منزل و در هرجای دنیا که باشید در اسرع وقت تحویل بگیرید.

**سه معیار وجود دارد که هنگام خرید اینترنتی زعفران و دریافت آن باید به آن توجه داشته باشید:

  • نخ های زعفران (کلاله ها) همه قرمز باشند (رنگ دیگری نداشته باشد).
  • نخ های زعفران باید در حالت لمس خشک و شکننده باشند.
  • عطر و بوی زعفران قوی و تازه باشد.

هر وقت زعفران می خرید این سه معیار را در ذهن داشته باشید. با این حال ، اخیراً زعفران تقلبی از فروشگاه­های زیادی دیده می شود، بنابراین باید از موارد زیر نیز آگاه باشید:

الف) نخ های قرمز بلند: به این معنی است که کل نخ زعفران رنگ شده است.

ب) رنگ قرمز بسیار یکنواخت: باز هم می توان نخ ها را رنگ شده باشند.

این اتفاق زمانی پیش می­آید که زعفران رنگ می شود، که باعث پشویدن تضاد رنگی دیگر زعفران ها میشود و آن ها را از دید انسان مخفی میکند.

و در آخر ، گمان نکنید که کیفیت زعفران تنها با قیمت آن گره خورده است،به عبارت دیگر، قیمت زعفران به میزان برداشت زعفران در یک کشور نیز بستگی دارد. خرید اینترنتی زعفران

کاشت و برداشت!

تولید مناسب محصول زعفران به آب و هوای خشک و خنک با خاک حاصلخیز و آبیاری غنی شده با زهکشی خوب نیاز دارد. گلها معمولاً در ساعات اولیه صبح برداشت می شوند و به زودی کلاله آنها جدا شده، خشک می شود و برای بازاریابی بسته بندی می شود. روش کار درجه بندی زعفران به این صورت است که درجه های پایین تر خامه بیشتری به کلاله متصل می شود.

فواید سلامتی زعفران:

زعفران به طور کلی به دلیل گنجاندن در محصولات بهداشتی و مواد غذایی شناخته شده است.با این حال ، این ماده حاوی مواد مغذی مهمی است که چندین مزیت دارویی برای بدن فراهم می کند.

زعفران غنی از موارد و عناصر موثر و ارزشمند میباشدکه آن را نه تنها به یک ادویه سلطنتی بلکه به یک منبع دارویی تبدیل می کند. خرید اینترنتی زعفران

زعفران طیف وسیعی از مزایای سلامتی از جمله توانایی تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن ، تسکین درد و بهبود سلامت قلب را در میان دیگران ارائه می دهد.

زعفران همچنین به دلیل غلظت بالای آهن می تواند گردش خون را تقویت کند. فراوانی آهن به این معنی است که استفاده از زعفران می تواند به افزایش تعداد گلبول های قرمز خون در بدن کمک کرده و گردش خون را به مقدار زیادی افزایش دهد.

این افزایش گردش خون باعث بهبود سطح اکسیژن در بدن و درنتیجه بالا رفتن سوخت و ساز بدن و تولید انرژی میشود که به طور کلی عملکرد متابولیکی و بیوفیزیکی بدن را گسترش میدهد.

ترکیبات زعفران!

زعفران دارای ترکیبات و اجزای مهمی مانند فلاونوئید کروسین ، سافرانال ، گلیکوزید پیکروکروسین ، کاروتنوئیدها ، آنتی اکسیدان ها و مجموعه گسترده ای از مواد معدنی است.

این عناصر خاصیت ضد تشنج ، ضد افسردگی ، ضد سرطان ، ضد اسپاسم ، ضد عفونی کننده دارند. سافرانال موجود در زعفران یک ترکیب فرار میباشد که می تواند به عنوان یک آرامبخش عمل کند.

خاصیت آرام بخشی آن باعث تسکین درد ، کاهش استرس و اضطراب ، بهبود کیفیت خواب و آرامش روان می شود.

عناصر دیگری مانند منگنز و همچنین ویتامین C ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن و ویتامین B6 درون زعفران دیده میشود که این ویتامین ها و مواد معدنی همه با هم نقش فواید جادویی زعفران را بازی می کنند.

چه نوع زعفرانی به مشتریان خود ارائه می دهیم؟

ما ( فروشگاه بزرگ زعفرانیه ) به شما این تضمین را میدهیم زعفرانی که خریداری کرده اید به طور حرفه ای چیده شده و از خامه زعفران جدا شده است، این اطمینان را به شما میدهیم که هیچ شکستگی و آسیب خاصی به نخ های زعفران وارد نشده است.

شما می توانید کیفیت زعفران ما را فقط با چشم و بینی خود آزمایش کنید. به محض باز کردن هر یک از بسته های زعفران، با کیفیت ممتاز، رنگ قرمز طبیعی خونین و شگفت انگیز همراه با بوی مطبوع و دلپذیر این ادویه جادویی روبرو خواهید شد!

این امر ثابت می کند زعفران فروشگاه زعفرانیه هیچگونه ترکیب مصنوعی ندارد و 100٪ طبیعی و با کیفیت میباشد. شما میتوانید با پشتیبانی 24 ساعته فروشگاه زعفرانیه از مشاوره قبل خرید این محصول بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *