دانستنی های زعفران, معرفی محصولات

مزایای عمده خرید زعفران قائنات

shakhes

مزایای خرید زعفران قائنات

در مقالات قبلی در خصوص زعفران قائنات و اینکه چگونه می توان بهترین خرید عمده زعفران قائنات را برای خود رقم بزنید سخن گفتیم. در این مقاله می خواهیم از مزایای آن محصول بگوییم. پیشتر نیز گفتیم که ما از روش های عملی برای آزمایش و بهره گیری از دانش روز در تهیه زعفران باکیفیت و ارگانیک اقدام به توزیع مقادیر بالایی از این محصول در هر زمان از سال نموده ایم و به هر میزان که شما درخواس داشته باشید می توانیم با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به شما عرضه کنیم.

به خصوص که برای راحتی حال مشتریان فروش خود را در قالب اینترنتی و آنلاین تغییر داده ایم و با نیروهای فعال و حرفه ای در حال پیگیری سفارشات مشتری بوده و در اسرع وقت محصولات را به مشتریانمان در هر کجای ایران که باشند تحویل می دهیم.

خرید باکیفیت محصول زعفران آن هم به طور عمده برای رستوران داران، کافه داران و یا صاحبان صنایع آشپزی و … یک ضرورت است.

زیرا این ماده خوراکی جادویی به تنهایی یک مجموعه کامل از ویتامین های موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن انسان بوده و به خاطر خاصیت رنگ بخشی زیبا به غذا همواره جز پایه ثابت ادویه های آشپزی ایرانی است.

استفاده از بهترین نوع زعفران در افزایش تعداد مشتریان یک رستوران و یا کترینگ موثر است. همان طور در صنف قنادات نیز کارگاه های بزرگ شیرینی پزی و کیک پزی که در رنگ های خوراکی تزیینات کیک از زعفران استفاده می کنند طرفداران بیشتری دارند.

علاوه بر تمامی موارد بالا خرده فروشانی که قصد کسب سود بیشتر از راه فروش زعفران دارند به طور عمده از  ما خرید می کنند که برایشان مقرون به صرفه تر باشد.

کیفیت زعفران قائنات

شهرت و کیفیت زعفران ایرانی آن را جز محبوب ترین ادویه های سالم و پرمصرف در دنیا کرده است. امروزه در سرتاسر دنیا سرآشپزان بنام، با بکاربردن تزیینات زعفران و یا دسرهای مخصوص زعفرانی طرفداران غذایشان را افزایش می دهند. البته صادرکنندگان و بازرگانان زعفران نیز بدلیل شهرت زعفران قائنات از آن به طور عمده و فله ای خریداری می کنند تا درکسب خود سود بیشتری حاصل نمایند.

بنابراین در این روزهای خاص بدلیل شیوع کرونا خرید اینترنتی را یک راه میانبر در مدیریت زمان خریداران و نیز تامین سلامت آنان دانستیم.

پس اگر جز خریداران بزرگ زعفران قائنات هستید درنگ نکنید و برای تهیه این محصول از ما به آدرس اینترنتی https://www.zafferanieh.com/ مراجعه کنید. زعفران قائنات جز بهترین انواع زعفران بوده و در برابر بقیه انواع زعفران رنگ و بوی بیشتری دارد.

همان طورکه می دانید قائنات منطقه ای از خراسان است که آب و هوای طبیعی خاصی دارد این آب و هوای نیمه گرمسیری و خاک مستعد منطقه کشتزارهای قائن، زعفران خوش عطر شگفت انگیزی را به کشاورزان آن خطه هدیه می دهد.

از این رو زعفران های دستچین شده و پاک شده این سرزمین به زعفران قائنات معروف است. در صورتی که هم که قصد خرید ظروف بسته بندی را دارید، در زعفرانیه این امکان برای شما فراهم شده است.

کیفیت زعفران قائنات

از آن جا که خرید عمده زعفران یک کار تخصصی به حساب می آید ( نیاز به بررسی و تشخیص درست اصل بودن جنس و محصول دارد) از شیوه های اولیه و مهم در خرید جنس مرغوب و اصل زعفران، فروشنده معتبر آن است. از این رو به زعفرانیه راحت می توانید اعتماد کنید. ما به دلیل سابقه زیادی که در خرید و فروش زعفران اصل قائنات داریم و همچنین فراهم نمودن تست نمونه را برای خریدار به عنوان یکی از مجموعه های خوشنام در زمینه خرید و فروش زعفران در ایران مطرح هستیم.

می توانید برای تشخیص کیفیت محصول ما مقداری از زعفران قائنات را تست نموده و بعد از آن به هر میزان که بخواهید از ما به صورت کیلویی خرید کنید.

خوشبختانه، ما انواع زعفران را در عرضه محصولات خود قرار داده ایم و این طیف گسترده هر مشتری را راضی می کند. کارشناسان ما به طور آنلاین شما را در تهیه و خرید زعفران عمده راهنمایی می کنند. زعفران اصل و باکیفیت را از ما خرید کنید و آسوده خاطر باشید.

خریدارن عمده زعفران قائنات

یکی از دغدغه های خریداران عمده در تهیه محصول زعفران کیلویی، تازه بودن زعفران است.

ما به دلیل حساسیت در انتخاب زعفران مرغوب و تازه و به دلیل تعداد بالای مشتریان مان محصولی ارگانیک و مرغوب تهیه می کنیم که بتوانیم شعار مشتری مداری خود را عملی کنیم و مشتریان خود را راضی نگه داریم.

از این بابت می توانید با خیال آسوده محصولی سالم که در شرایط بهداشتی و محیطی تمیز نگهداری شده می شود از ما تهیه کنید.

اگر زعفران در رطوبت و گرما نگهداری شود و یا در معرض نور مستقیم قرار بگیرد خاصیت دارویی خود را از دست می دهد و در واقع، کیفیت اولیه آن از بین می رود.

ما با وجود همکاران آزموده و متخصص در امر شناسایی و نگهداری زعفران مرغوب، به خوبی از کیفیت محصولمان مراقبت می کنیم.

اگر طالب زعفران نگین و سرگل قائنات هستید، از تمامی انواع محصولات ما دیدن کنید. به لیست زیر نگاهی بیندازید. شما می توانید انواع زعفران نگین را از ما خرید کنید:

  • سوپرنگین
  • زعفران نگین صادراتی و معمولی
  • زعفران سرگل معمولی قائنات کیلویی

به عنوان مثال قیمت هر کیلوگرم زعفران سرگل معمولی قائنات در تاریخ 20 مهرماه امسال برابر با 9200000 تومان بوده که با تغییرات و نوسانات ارز کمی تغییرات کرده است. یکی از بخش های عمده فروش ما زعفران سرگل ممتاز جامع نیم مثقال است که به صورت حداقل خرید 20 پاکت با قیمت خوبی به فروش می رسد.

مزایای زعفران قائنات

از جمله مزایای خرید عمده زعفران قائنات، می توان به حذف دلالان و واسطه هاکه بر قیمت نهایی تاثیر بسزایی داشته اشاره نمود. این امر  دست خریدار را در بسته بندی و فروش به هر شکل و میزان که بخواهد باز می گذارد.

بنابراین قیمت خرید زعفران عمده قائنات فله ای هزینه اضافه بسته بندی را ندارد و یک فروشنده عمده می تواند بر اساس نیاز مشتری خود آن را به صورت های گرمی و نیم گرمی در بسته بندی های سفارشی به فروش برساند و از این راه سود خوبی بدست بیاورد.

شما می توانید از دیگر محصولات زعفرانیه در تهیه ظروف مخصوص نگهداری زعفران و یا هدایای تبلیغاتی خاص خریداری کنید و در رشد کسب و کار خود از آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *