معرفی محصولات

مرکز هدایای تبلیغاتی عید نوروز

shakhes

طبق رسم و سنت هر ساله با آغاز بهار، ایرانیان مراسم نوروز باستانی را با فرهنگ هدیه دادن و هدیه گرفتن شروع می کنند. از این رو، این زمان، مناسب تبلیغات خدمات شرکت و یا سازمانتان است. مرکز هدایای تبلیغاتی عید نوروز زعفرانیه آماده انواع سفارشات مشتریان عزیز میباشد.

برای تبلیغ برند و مارک محصول تولیدی خود در این ایام می توانید به انتخاب مرکز هدایای تبلیغاتی زعفرانیه بپردازید. فروشگاه اینترنتی زعفرانیه به آدرس وبسایت www.zafferanieh.com بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب مراسم عید نوروز را تدارک دیده است.

هدایای تبلیغاتی زعفرانیه

این جعبه های شیک و بادوام برای پذیرایی و نگهداری زعفران و محصولاتی نظیر دارچین و غنچه گل محمدی مناسبند و به ازای هر بار استفاده امکان دیده شدن پلاک تبلیغاتی دفتر یا سازمان شما را به مخاطب و یا مصرف کننده می دهند.

بسته های زعفران با انواع زعفران سرگل قائنات و ممتاز پر می شود و به هر میزان که نیاز مشتری باشد در نظر گرفته خواهد شد.

چینش هایی مانند نبات زعفرانی یا چوب دارچین و غیره یک انتخاب آزاد برای مشتری است که بنا به دلخواه و میزان هزینه او ست می گردد.

اندازه های جعبه های چوبی و یا پک های ترمه مخملی به سلیقه مشتری قابل تولید و عرضه است. کافی است برای اهداف تبلیغاتی خود با همکاران ما به صورت آنلاینی و یا تلفنی در تماس باشید.

از آن جا که زعفران در برگزاری جشن ها و تهیه غذاهای ایرانی بسیار پرکاربرد است می تواند یک هدیه بی نظیر و لوکس برای ایام عید نوروز باشد.

انتخاب جعبه های مخصوص نگهداری زعفران یک گزینش خلاقانه و به روز در عرصه تبلیغات برند و لوگوی سازمان یا مرکز تجاری مد نظر شما می باشد. همچنین در زعفرانیه شما امکان خرید ظرف بسته بندی با قیمت مناسب را دارید.

انواع هدایای تبلیغاتی زعفرانیه

زعفران همیشه به عنوان یک کالای لوکس و ارزشمند شناخته می شود. از این رو شرکت زعفرانیه تصمیم به ارائه هدایای تبلیغاتی خود با زعفران نمود. زعفران های باکیفیت و مرغوب ایرانی در جعبه های خاتم به اندازه های متفاوت یک گرمی و بیشتر نیز در لیست مرکز هدایای تبلیغاتی زعفرانیه مخصوص نوروز شرکت زعفرانیه قرار دارند.

ارائه چنین هدایای ارزشمندی نشان دهنده اهمیت فرد و سازمان مقابل شما بوده و این می تواند برای ارزش و اعتبار مجموعه شما بسیار مهم باشد. این مرکز هدایای تبلیغاتی زعفرانیه با طرح های سنتی خاص نظر مخاطب را به خوبی به خود جلب کرده و یک نوع هدیه بادوام و ماندگار به حساب می آیند.

مضاف بر این، بر روی جعبه های خاتم امکان حکاکی آرم مورد نظر تبلیغاتی شما نیز وجود دارد. چینش های متفاوتی مانند زعفران و زعفران ساب، زعفران و قوری و یا زعفران و هاون می تواند گزینه های قابل انتخاب و خرید برای هدایای تبلیغاتی نوروز برای شما باشد.

خرید زعفران کادویی

خرید زعفران کادویی تنها یک هدیه تبلیغاتی صرف نیست بلکه با خود پیغام سلامتی را به همراه دارد. زعفران به عنوان یک داروی گیاهی همیشه مد نظر طبع شناسان بوده و کاربردهای دارویی و اثرات مفید آن روی بهتر شدن عملکرد سیستم های بدن انسان ثابت شده است.

بوی خوش و عطر بی نطیر زعفران سرگل قائنات  آن را در رده بالاترین کیفیت نوع زعفران ایرانی قرار داده و انتخاب زعفران به عنوان یک هدیه، بسیار ستودنی و دلپذیر است. دلیل آن این است که هر مخاطبی با دریافت هدایای تبلیغاتی زعفرانیه با اثرات مثبت روی سلامتی انسان احساس بهتری پیدا کرده و طبیعتا، تبلیغات شما را به عنوان یک خاطره ای خاص و خوش به یاد خواهد آورد.

گفتنی است، جعبه های دورچوب با طرح های جدیدی که مجموعه ما به عنوان مرکز هدایای تبلیغاتی عید نوروز طراحی و عرضه می کند برای دکور میز مخاطب نیز مناسبند.

خرید انلاین و حضوری در زعفرانیه

سینی های پذیرایی نیز مناسب هدیه دادن در ایام نوروز هستند. این سینی ها به علاوه، یک تبلیغ نو و کارآمد محسوب می شوند زیرا که  بر خلاف سایر تبلیغات قدیمی مانند استفاده ازخودکار یا سررسید و کیف، این مدل تبلیغات، کاملا جدید و به روز هستند و می توانند مخاطبین و مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.

این محصولات به خصوص در مراسم های رسمی و یا جمع های دوستانه کاربرد فراوانی دارند. شرکت زعفرانیه با داشتن کارشناسانی خبره در امر تهیه سفارشات محصولات تبلیغاتی، سعی دارد دایره مخاطبین کالای تولیدی و تبلیغی شما را بزرگتر کرده و شما را به اهداف مالی بهتر برساند.

فروشگاه اینترنتی زعفرانیه که به عنوان مرکز هدایای تبلیغاتی خاص در نظر گرفته می شود اقدام به تولید ساعت دیواری های یونیک نموده که این ساعت ها بسیارخوش طرح بوده و امکان نصب پلاک تبلیغاتی مشتری را نیز دارند.

ساعت های دیواری یکی از هدایای تبلیغاتی زعفرانیه به عنوان مرکز هدایای تبلیغاتی عید نوروز بوده که هدیه ای مناسب جهت اعیام نوروز هستند. اداره جات و سازمان های دولتی می توانند برای تبلیغ خدمات و یا معرفی کالای خود از آن بهره برده همچنین در مناسبت های تشریفاتی و یا مراسم یادبود نیز بسیار مناسب هستند. ساعت های دیواری در اندازه های مختلف با کد های متفاوت در سایت قرار داده شده اند تا با قیمت و مشخصات آن ها بهتر آشنا شوید.

مرکز هدایای تبلیغاتی عید نوروز زعفرانیه 

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی زعفرانیه به عنوان مرکز هدایای تبلیغاتی عید نوروز پک های دمنوش فانتزی هستند. این پک های زیبا در اندازه های متفاوت با چینش های دلخواه شما بسته بندی و عرضه می گردند.

طعم های متنوعی مانند چای آتیشی و زعفرانی، چای هل و به لیمو و یا چای نعناع و دمنوش های سیب و گلابی در میان تی بگ های تبلیغاتی و دمنوشهای فانتزی ما وجود دارد که از لحاظ قیمت به صرفه بوده و در هر مجلس و دورهمی به خوبی کاربرد دارد.

بسته های بزرگ و کوچک و یا بسته بندی های هرمی دمنوش ها نشان از یک تبلیغ هوشمند و جذاب برای مخاطب شما دارد. کافیست نوع طعم و عطری که دوست دارید را به همکاران ما سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین مرکز هدایای تبلیغاتی زعفرانیه به عنوان مرکز فروش هدایای تبلیغاتی عید نوروز محصولات با کیفیت و مشتری پسندی را در صفحه محصولاتش معرفی کرده است که بسته به نیاز و سفارش خریداران قابل تولید و یا تغییر در اندازه و سایز نیز هستند. درایام کرونا و مراقبت های ویژه این دوران بهترین گزینه انتخاب خریدهای اینترنتی از مراکز معتبر است. بنابراین، اگر برای تهیه هدایای آخر سال به فکر تبلیغ برند خود هستید با مرکز هدایای تبلیغاتی زعفرانیه تماس بگیرید.

توصیه شرکت زعفرانیه برای شکوفایی و رشد اقتصادی کسب و کار شما انتخاب مرکز هدایای تبلیغاتی ما جهت یک انتخاب خاص است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *