معرفی محصولات, ویدیو

حک لیزری لوگو و ساخت پلاک سفارشی

shakhes

Saffronieh Business Development Co

<
>

برند و لوگوی اختصاصی خود را به زیبایی معرفی کنید:

یکی از اهداف اصلی ارائه هدیه تبلیغاتی به مشتریان، برندینگ و ماندگاری محصول و نام تجاری است. روش های بسیاری برای درج برند و متن اختصاصی بر روی محصول وجود دارد که شرکت زعفرانیه با کیفیتی متمایز و ماندگار تمام این موارد را انجام می دهد. با هم نگاهی می اندازیم به روش های مختلف درج برند بر روی محصول :

حک لوگو بر روی پلاک مولتی استایل

این روش، یکی از رایج ترین و به صرفه ترین و در عین حال آسان ترین روشها برای درج و نصب لوگو و برند است. پلاک های مولتی استایل از جنس پلاستیک فشرده اند که سطح ظاهری آنها اصولا به رنگ طلایی و یا نقره ای هستند و پشت آن مشکی رنگ است. به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک لیزر، طرح و متن انتخابی شما،روی سطح طلایی و یا نقره ای پلاک حک می شود و نوشته ها به رنگ مشکی ظاهر می شوند که همنشینی جذابی با رنگ طلایی یا نقره ای ایجاد می کند. این پلاکها در سایزها و طرح های مختلف قابل برش و تولید هستند و در دو نوع پشت چسبدار و بدون چسب، قابل ارائه است. اصولا از پلاک های پشت چسبدار استفاده می شود که به راحتی بر روی انواع پک و جعبه و یا فضای داخلی آنها، نصب و محکم می شود. از لحاظ اقتصادی، پلاک های مولتی استایل، مقرون به صرفه ترین روش برای درج لوگو و نام تجاری است.

بکارگیری دستگاه های حک لیزری دارای مزایای زیادی میباشد از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  •  زمان کوتاه تر نسبت به روش های دیگر مانند پانتوگراف و اسید شویی
  • تکرار پذیری حکاکی بدون کوچکترین تغییرات
  •  پیچیده ترین اشکال و کوچکترین اعداد و حروف با ظرافت بسیار بالا قابل اجرا است
  •  نیاز به ساخت کلیشه و الگو ندارد

پلاک مولتی استایل طلایی

چگونه می توان آرم یا لوگو خود را با دستگاه حک لیزری، حکاکی کرد؟

  • حکاکی لیزری هدایای تبلیغاتی
  • حکاکی لیزری انواع پلاک تبلیغاتی
  • انتخاب دستگاه حکاکی برای حک لوگو روی محصولات

حک لیزری روی چوب

می توان گفت ماندگارترین و زیباترین روش درج لوگو بر روی انواع جعبه چوبی (چوب راش،چوب روسی، ترمو وود و MDF) حک لیزری می‌باشد. در این روش طرح اختصاصی لوگو و برند به دستگاه لیزر داده می‌شود و عمق حکاکی تنظیم و برند حک می‌شود. بزرگترین مزیت این روش، ماندگاری همیشگی و جلوه بصری جذاب لوگو و برند بر روی جعبه است. البته رنگ طرح و لوگوی نهایی به دست آمده بستگی به جنس چوب استفاده شده دارد، اصولا در جعبه های چوبی بعد از حک لیزر، رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای به دست می آید و در MDF رنگ های روشن مانند سفید و طوسی ایجاد می شود. 

حک لیزری روی چوب

حک لیزری روی چوب

هنگام حکاکی لیزری روی چوب، سوختگی ایجاد می‌شود؟

بله، در واقع این فرایند از طریق تصعید مواد انجام می‌شود. آن چه باید بدانید این است که این فرایند در خیلی موارد برای ایجاد طرح های مختلف بر روی چوب به نوعی ضروری به نظر می رسد. مثلا برای عمق دادن به لوگو روی جعبه های چوبی می‌توان از این ترفند استفاده کرد. متمرکز بودن اشعه، انتخاب درست پارامترهای دستگاه لیزر، استفاده از عدسی های مناسب همگی بر روی کیفیت نهایی محصول تأثیرگذار خواهند بود.

برای نمونه حک لیزری لوگو به جعبه ساخته شده برای شرکت زردبند و نمونه ساخته شده برای زعفران نمادی آلمان دقت کنید:

زعفران-چوبی-300x300.jpg.webp 300w, https://www.zafferanieh.com/wp-content/uploads/2022/10/نمونه-حک-لیزری-روی-پک-هدیه-زعفران-چوبی-1024x1024.jpg.webp 1024w, https://www.zafferanieh.com/wp-content/uploads/2022/10/نمونه-حک-لیزری-روی-پک-هدیه-زعفران-چوبی-150x150.jpg.webp 150w, https://www.zafferanieh.com/wp-content/uploads/2022/10/نمونه-حک-لیزری-روی-پک-هدیه-زعفران-چوبی-768x768.jpg.webp 768w, https://www.zafferanieh.com/wp-content/uploads/2022/10/نمونه-حک-لیزری-روی-پک-هدیه-زعفران-چوبی-600x600.jpg.webp 600w" type="image/webp" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" />عکس نمونه حک لیزری روی پک هدیه زعفران چوبینمونه سفارشی سازی جعبه نمونه محصول چوبی با حک لوگو

چگونه می‌توان یک طرح منحصرا تیره بر روی چوب ایجاد کرد؟

با کم کردن فاصله تابش لیزر – حدود 0.5 تا 2 میلیمتر- نقطه تحت تأثیر لیزر بزرگتر شده و حکاکی تیره و با جزییات کمتر ایجاد خواهد شد. 

چاپ طلاکوب 

یکی از روش های قدیمی و البته زیبا برای درج لوگو و برند، چاپ طلاکوب یا چاپ داغی است که مصارف بسیار زیادی در صنعت چاپ و بسته بندی و هدایای تبلیغاتی دارد. در این روش ابتدا کلیشه طرح و برند اختصاصی ساخته می شود و پس از آن طرح مدنظر با چاپ طلاکوب گرم یا سرد به روی سطح محصول منتقل می شود. این روش قابل استفاده بر روی انواع سطوح مقوایی و گلاسه،کاغذ،چرم،جیر و مخمل می باشد که جلوه بصری کار را دو چندان می کند. اصولا در زعفرانیه جهت درج لوگو اختصاصی در صحافی داخلی جعبه ها و پک ها از چاپ طلاکوب استفاده می شود. رنگ طلایی همنشینی جذابی با انواع جیر و مخمل مشکی،زرشکی و سرمه ای ایجاد می‌کند که اصولا اکثر صحافی های داخلی (فضاسازی مدنظر مشتری و نصب پارچه مخمل یا جیر در داخل پک یا جعبه) محصولات شرکت زعفرانیه بر مبنای همین رنگ های پر مصرف و تیره است.

چاپ طلاکوب روی هدایا

چاپ طلاکوب روی هدایا

چاپ رنگی بر روی مخمل 

یکی از خدمات جدید شرکت زعفرانیه چاپ تمام رنگی بر روی مخمل در بخش جعبه های چوبی ترمو وود است. شرکت زعفرانیه هشت سایز مختلف جعبه ترمووود کادویی برای زعفران و دمنوش و آجیل دارد که امکان نصب طرح های مخملی بر روی آنها وجود دارد. طرح های عمومی جعبه ها شامل انواع طرح های مینیاتوری،اسلیمی و نقوش اصیل و سنتی ایرانی است که جلوه ویژه و جذابی به جعبه ها افزوده است. علاوه بر این اگر سفارش شما از یک سایز مشخص حداقل صد عدد باشد می توان لوگو و برند اختصاصی شما را با طرح دلخواه بر روی پارچه مخمل چاپ و نصب نمود. بزرگترین مزایای چاپ روی مخمل این است که اولا طرح چاپ شده حالتی سرزنده و خوش رنگ و لعاب دارد و ثانیا استقامت و ماندگاری بالایی دارد و تا سالها طرح چاپ شده مثل روز اول یا کیفیت و زیبا جلوه می کند و به راحتی می توان سطح آن را با پارچه ای نمدار تمیز نمود.

چاپ رنگی بر روی لیمنت مات 

با توصیحاتی که در بالا و در بخش قبلی داده شد، این امکان وجود دارد تا طرح روی جعبه های ترمو وود زعفران و دمنوش را علاوه بر پارچه مخمل، بر روی لمینت مات نیز چاپ و اجرا نمود. در لمینت مات وضوح تصاویر و عکس ها به مراتب بیشتر از مخمل است و در کنار این مزیت،لیمنت مات از سطح یکدست تر و یکنواخت تر و صاف تری نسبت به مخمل برخوردار است. یک حُسن بزرگ دیگر این نوع چاپ این است که می توان بر روی تیراژهای اختصاصی کمتر از یکصد عدد نیز از آن استفاده کرد. مات بودن جنس لمینت نیز جلوه متفاوت و جذابی به تصاویر روی جعبه می بخشد و حالت براقی و انعکاس نور را که در لمینت های براق وجود دارد را در این مدل نداریم.

چاپ رنگی بر روی کاشی (پلی استر) 

یکی دیگر از محصولات پر فروش و متنوع شرکت زعفرانیه، جعبه های دمنوش و تی بگ و آجیل و خشکبار است که از چوب روسی تهیه و تولید شده و سایزبندی های متفاوتی دارد. روی این جعبه ها کاشی هایی از جنس پلی استر طراحی و نصب شده است که دارای مضامین مختلفی از جمله شعر، جملات قصار، طرح های گل و مرغ و نقوش سنتی و اسلیمی است. روی این کاشی ها از یک لایه پلی استر براق استفاده شده است که هم جلوه چشم نوازی داشته باشد و هم به راحتی گردگیری و تمیز شود. این کاشی در دو مدل مربع و مستطیل بر روی جعبه های دمنوش و تی بگ نصب می گردد و در صورتیکه حداقل سفارش شما یکصد عدد باشد می توان برند اختصاصی شما را به همراه طرح دلخواه بر روی کاشیها طراحی و تولید نمود و یک هدیه مانا و نفیس و خاطره انگیز را به مشتریان و مدیران و همکاران اهدا نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *