معرفی محصولات, ویدیو

معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاه و ایونت + ویدیو

shakhes

Saffronieh Business Development Co

خرید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

  • این هدیه که می رود به سویش، آکنده شده هوا زِ عطر و بویش

نمایشگاه! این کلمه با تبلیغات و اشانتیون و هدیه گره ای اساسی خورده است. چه برای شرکت کنندگان و غرفه داران و چه برای بازدید کنندگان در نمایشگاهها، هدیه تبلیغاتی بسیار مهم و قابل توجه است. هر سال هم شرکت کنندگان در نمایشگاه سعی می کنند هدایایی متمایز و متفاوت نسبت به سالهای قبل ارائه بدهند تا دل بازدیدکنندگان بالقوه فعلی و مشتریان بالفعل آینده را به دست بیاورند. بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاه و ایونت برای هر کسب و کاری متفاوت است و این انتخاب کاملا سلیقه ای است و تا حد زیادی به بودجه بندی شرکت ارتباط دارد.

در طول سال در اقصی نقاط کشور، نمایشگاه ها،همایشها، کنفرانسها،سمینارها و ایونت های مراسم مختلفی برگزار می شود که به طبق رسم و عرف همیشگی، هدیه ای بین برگزارکنندگان و مدعوین رد و بدل می شود. در این لحظه حساس، حضور یک شرکت خلاق و پر تنوع و معتبر بشدت احساس می‌شود.

در این مطلب 3 پیشنهاد شرکت زعفرانیه را برای هدیه تبلیغاتی نمایشگاه را مرور خواهیم کرد.

 

پیشنهاد اول پک هدیه نمایشگاهی

سری پک های اقتصادی زعفرانیه در واقع نوعی هدیه تبلیغاتی نمایشگاه هستند که علاوه بر قیمت مناسب بسیار شیک و ارزشمند محسوب می‌شوند.

امکان نصب پلاک مولتی استایل با لوگو شما ، از دیگر ویژگی های این سری از محصولات هدیه نمایشگاهی است. شما می‌توانید با توجه به

رنگ سازمانی و هویت بصری برند و شرکت خودتان رنگ پک مخمل را انتخاب کنید.

نمونه تهیه شده برای  شرکت الو پیک نمونه یک پک هدیه 

کامل و شکیل نمایشگاهی است.

پیشنهاد دوم

سری پک های دو خاتم قوری دار زعفرانیه یا  گل سرخ. پرفروش ترین و محبوب ترین هدیه زعفران  در فروشگاه آنلاین زعفرانیه پک مخمل گل سرخ قرمز رنگ است.

این سری از پک های هدیه در 30 رنگ با رویه مخمل تولید می‌شود. علاوه بر آنبا روکش زیبای ترمه و حتی مدل ترمو وود نیز تولید و عرضه می‌گردد. این محصول نیز قابلیت

نصب پلاک را دارد.

در ادامه نمونه تولید شده شرکت زعفرانیه جهت ارائه به  سازه گستر سایپا رو  مشاهده می‌کنید.

پیشنهاد سوم

سری پک های هدیه دمنوش و زعفران : این سری از هدیه تبلیغاتی نمایشگاه بسیار ویژه و خاص هستند. چون هم علاوه بر پکینگ فوق العاده شیک قابلیت سفارشی سازی زیادی دارند. شما می‌توانید نوع دمنوش های موجود در این سری از پک های هدیه نمایشگاهی را تعیین کنید. این سری از هدایای تبلیغاتی بازخورد فوق العاده ای در نمایشگاه های اخیر داشته است.

کافیست در واتساپ در هر ساعت از شبانه روز به یکی از شماره های 09334441286 و 09352299525 پیام بدهید تا همکاران ما در اسرع وقت، کاتالوگ و مشخصات و لیست قیمت محصولات را برای شما ارسال نمایند.

شما می توانید از بین هدایای تبلیغاتی چوبی، هدایای تبلیغاتی سازمانی و هدایای تبلیغاتی نفیس انواع پک های خاص و جذاب زعفران و دمنوش و ساعت دیواری و تابلوهای هدیه معرق را انتخاب کرده و سفارش دهید. با توجه به اینکه در نمایشگاهها اصولا تیراژ سفارشات بالاست به راحتی می توانید از تخفیفات ویژه شرکت زعفرانیه برای خرید هدایای تبلیغاتی بیش از پنجاه عدد استفاده نمایید. تمام سفارشات، امکان ارسال بصورت شیرینگ شده (وکیوم) و همراه با پلاک تبلیغاتی و اختصاصی شما را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *